The Sugar Quill
Sugar Quill Community
- S.P.E.W (SQ History)

Fan Fiction and Writing
- Ask Madam Pince
(Story Submissions)
- Floo Network (Links)

Forums

Administrative Links

Dumbledore's Army
Review(s): 40

Reviewer: passionflower89Date: 2005-03-29
Reviewid: 118090Chapter: 1
lol, this is funny! and good! :D

Reviewer: wee meeDate: 2005-01-24
Reviewid: 111945Chapter: 1
i really hate this song so my biases probably prevented me from enjoying your parody very much, although you do have a few funny lines.

Reviewer: ChristinaDate: 2004-07-31
Reviewid: 94855Chapter: 1
Yay! I love the shania song..and i expecially loved the lyrics you made up..expecially this one:"I can't believe you kiss your broom goodnight"...haha loved that one! keep writing! thanks!

Reviewer: lineDate: 2003-08-30
Reviewid: 49448Chapter: 1
sweet..

Reviewer: Sour CookiesDate: 2003-07-15
Reviewid: 42121Chapter: 1
Lol! Great job!
"But I doubt you'd burp slugs for me all through the night..." Corking!

Reviewer: Khaki WeasleyDate: 2003-06-10
Reviewid: 36132Chapter: 1
I actually found myself singing this song in the shower. No joke.
You stuck to the words of the original song nicely - from the "looks" factor to the "moves" to the...head? It's actually supposed to be brains...ah, minor details. Anyway, I'm impressed.
Impressed. Heh.

Reviewer: KatrinaDate: 2003-05-11
Reviewid: 31623Chapter: 1
OMG THAT WAS SO FUNNY!!

Reviewer: AnandaBlack2002Date: 2003-05-10
Reviewid: 31503Chapter: 1
HYSTERICAL!!!!!!! I still can't stop laughing and it's been five minutes! I even read it to 7-year-old sister, how is just as much as a HP fan as me, and she LOVED it!

Reviewer: Harry4meDate: 2003-02-28
Reviewid: 22207Chapter: 1
Hahahaha - I laughed so much through this! I can't stand Shania songs, and this was so good!

Reviewer: Fluffy GrangerDate: 2003-02-08
Reviewid: 19590Chapter: 1
WOO-HOO! This one rocked!

Reviewer: lifesendDate: 2003-02-08
Reviewid: 19583Chapter: 1
oh my gosh! this is just too funny for words! I've heard the song beofre and I think you re-write the lyrics well! This is my favorite line : "So you got the moves, but are you Ron Weasley?" :D

Reviewer: ...Date: 2003-02-07
Reviewid: 19313Chapter: 1
adorable!!

Reviewer: Hryptrfn89Date: 2003-02-07
Reviewid: 19296Chapter: 1
VERY FUNNY!!!!ROTFLMBO!!!!!!!LOL!!!!!~HRYPTRFN89

Reviewer: GroovyGirlDate: 2003-01-31
Reviewid: 18481Chapter: 1
"C'mon Viktor, tell me -- you must be joking, right?" Hehehe. I love that song. I like it this way, too. Hilarious. In a good way. Very good at parody-ing

Reviewer: Angiesphinx!Date: 2003-01-04
Reviewid: 15148Chapter: 1
hey this song is so cool!!
nice job with it!

Reviewer: Artemisia BristolDate: 2002-12-27
Reviewid: 14053Chapter: 1
Charming and very funny! Definately think that Shania should reconsider singing the song with your lyrics. Could put it on the third soundtrack!

Reviewer: Miss ZippitydodahDate: 2002-12-24
Reviewid: 13808Chapter: 1
hahahahaaha, im laughing so hard right now! thats my favorite song, and i love the work you did with it! so what do you think you're Cedric or something? lol, all thats great! you have no idea how much i enjoyed this...

Reviewer: GinnyDragon54Date: 2002-12-23
Reviewid: 13736Chapter: 1
CUTE!

Reviewer: LilacDate: 2002-12-14
Reviewid: 12623Chapter: 1
Oh, yeah! "So you're the Boy Who lived...that don't impress me much"
"I can't believe you kiss your broom goodnight
C'mon Viktor, tell me--you must be joking, right?"
Tee hee!

Nobody holds a candle to our Ron...thanks for such an enjoyable filk!

Reviewer: SacBeagleDate: 2002-12-01
Reviewid: 10783Chapter: 1
LMAO! Good one - well done!

Reviewer: meDate: 2002-11-30
Reviewid: 10670Chapter: 1
ha ha ha ha i loved the part about burping slugs up for her, that was sooo funny write another song...PLEASE!!!!

Reviewer: flowerchildDate: 2002-11-29
Reviewid: 10588Chapter: 1
That was great! I loved the "I doubt you'd burp slugs through me all through the night" bit! Too cute! R/H-ey goodness!

Reviewer: Ara KaneDate: 2002-11-20
Reviewid: 9632Chapter: 1
LOL Emma, this is so funny! I recall reading one on ff.net from Hermione to Draco, but yours is much cooler because it's COMPREHENSIVE, i.e., it shoots down all of Hermione's prospective love interests! Heh! Just goes to show how no one can compare to ickle Ronniekins!

Reviewer: KristinaDate: 2002-11-18
Reviewid: 9505Chapter: 1
That is pure creativity, Emma!!! I absolutely loved it. You should become a poem writer. E-mail me back please at dhdo@yahoo.com! PLEASE, PLEASE, PLEASE!!!!

Reviewer: ValerieDate: 2002-11-18
Reviewid: 9482Chapter: 1
WOOOO! I love Shania Twain, I love this song, and I love R/Hr!! I loved this lil song fic!

Reviewer: kristineDate: 2002-11-08
Reviewid: 8478Chapter: 1
That is a cute and funny song. I just luved it!! :)

Reviewer: ~*Cynthia*~Date: 2002-11-02
Reviewid: 7926Chapter: 1
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!! *dies of laughter* That was GREAT!!!
hehehe.. very clever.. ;)

~*Cynthia*~

Reviewer: dragon piperDate: 2002-10-19
Reviewid: 6605Chapter: 1
lol, that's great. very good wordage.

Reviewer: HilaryDate: 2002-10-18
Reviewid: 6569Chapter: 1
Omg that is hilarious!!!!!

Reviewer: R.G. WilliamsDate: 2002-10-18
Reviewid: 6567Chapter: 1
That was a hilarious spoof of the song.

Reviewer: ..*Freaky music comes on* My name is..ShellDate: 2002-10-14
Reviewid: 6292Chapter: 1
Mwhaha call me Shell. Lmao, thats very creative! Very humorous too.. Heh ;)

Reviewer: VeronicaDate: 2002-09-26
Reviewid: 4810Chapter: 1
Great!
1. I'll rate your song 10/10! Excellent!
2. Good title!
BYe!

Reviewer: Emma DalrympleDate: 2002-09-25
Reviewid: 4712Chapter: 1
Yay! Reviews! Thanks everybody! =D

Drez, I only have my stuff posted here at the Quill and on the Weird Sisters Yahoo!Group. It's not surprising that somebody else would've parodied the song, though--I thought of HP as soon as I heard it =D

Reviewer: DrezDate: 2002-09-24
Reviewid: 4711Chapter: 1
LOL!!! I LUV IT!! Didn't you do another version of this at GT? I remember reading it...
Very cute- captures Hermione perfectly.

Reviewer: Hermione @ HeartDate: 2002-09-24
Reviewid: 4708Chapter: 1
That was cute! Very charming, good job! I've always thought this song was hilarious, like this it's even better...

Reviewer: pubDate: 2002-09-24
Reviewid: 4703Chapter: 1
This is amazing! This has to get 5 stars, a 10/10 and every other excellent award! It is clever and original.

Reviewer: A.L. de SauveterreDate: 2002-09-24
Reviewid: 4699Chapter: 1
LOLOL!! Very... um, impressive, Emma! ;)

Axelle

Reviewer: ava_kedDate: 2002-09-24
Reviewid: 4675Chapter: 1
That ROX! I love the 'burping slugs' line and the Lockhart verses.

Reviewer: IreneyDate: 2002-09-24
Reviewid: 4668Chapter: 1
dude, that was totally cute! ^^

Reviewer: SparrowChildHermioneDate: 2002-09-24
Reviewid: 4662Chapter: 1
d'you know I was JUST listening to that song and wondering how I could connect it to Harry Potter. Now you've done it for me! nice job!

The Sugar Quill was created by Zsenya and Arabella. For questions, please send us an Owl!

-- Powered by SQ3 : Coded by David : Design by James --